Na Słuchawkach

Przyjdź do pracy 10 min wcześniej

Przyjedź do pracy kilka, kilkanaście minut wcześniej. Zadbaj o czas na wszystkie niezbędne rytuały przed pracą, tak by o zadanej godzinie móc poświęcić temu co w Twojej pracy, w tym czasie jest najważniejsze – pomaganiem. Miej czas na wypicie herbaty lub kawy i rozmowę z kolegami, miej czas na przygotowanie miejsca pracy.

Twoja produktywność to wypadkowa wielu czynników stanowiących obraz twoich kompetencji osadzonych w czasie. Przed Tobą zadany czas pracy (6 ?, 8 godzin)  który stanowi ramę Twoich działań. W tym czasie masz szansę i możliwość osiągnąć cele, które zostały przed Tobą postawione lub,które ty sam sobie określiłeś. Po godzinach pracy twoja gotowość do pracy nie ma już znaczenia. Potraktuj zatem czas jako ramy największej koncentracji i skupienia na zadaniu.

Miejsce pracy jakim jest np. call center to nie tylko przestrzeń do „harówki” i zarabiania pieniędzy. To również przestrzeń społeczna, gdzie możesz spotkać się z innymi ludźmi, oraz przestrzeń rozwoju osobistego. Efekty interakcji w obu tych przestrzeniach wykorzystujesz zarówno w pracy jak i poza nią. Ważne by korzystać z nich mądrze – czyt. korzystać, nie pozwalać aby przeciekały między palcami. Ucz się dobrej organizacji pracy i odpowiedzialności za swoje cele jak również za cele Twojego zespołu.

Przyjdź do pracy 10 minut wcześniej aby:

  • odsapnąć po drodze do pracy
  • przygotować i spokojnie wypić kawę lub herbatę oraz zjeść śniadanie
  • porozmawiać ze znajomymi,
  • przygotować stanowisko pracy – włączyć komputer, uruchomić aplikacje, zalogować się do systemów, przygotować notatki itd,
  • poświęcić chwilę na skupienie się nad planem dnia – określ w myślach co chcesz tego dnia zrobić, jakie cele chcesz osiągnąć,
  • wejść świadomie w pracę i czerpać z niej tyle satysfakcji ile to tylko możliwe.
  • wykorzystać dobrze szanse jakie przynosi dzień i praca.
Avatar

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Dodaj komentarz

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.