Na słuchawkach Tips & Tricks

Przyjdź do pracy 10 min wcześniej

Przyjedź do pracy kilka, kilkanaście minut wcześniej. Zadbaj o czas na wszystkie niezbędne rytuały przed pracą, tak by o zadanej godzinie móc poświęcić temu co w Twojej pracy, w tym czasie jest najważniejsze – pomaganiem. Miej czas na wypicie herbaty lub kawy i rozmowę z kolegami, miej czas na przygotowanie miejsca pracy.

Twoja produktywność to wypadkowa wielu czynników stanowiących obraz twoich kompetencji osadzonych w czasie. Przed Tobą zadany czas pracy (6 ?, 8 godzin)  który stanowi ramę Twoich działań. W tym czasie masz szansę i możliwość osiągnąć cele, które zostały przed Tobą postawione lub,które ty sam sobie określiłeś. Po godzinach pracy twoja gotowość do pracy nie ma już znaczenia. Potraktuj zatem czas jako ramy największej koncentracji i skupienia na zadaniu.

About the author

Avatar

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Add Comment

Click here to post a comment

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.