Na słuchawkach Tips & Tricks

Jak rozpocząć rozmowę obsługową?

Otwarcie rozmowy obsługowej powinno być czytelne dla klienta i jednoznaczne co do kierunku dalszych działań. Nie pozwól, aby musiał on się domyśleć co powinien zrobić lub jakie dane podać. Nie marnuj również czasu klienta na rozmowy o pogodzie (te czasami mają sens, ale częściej kiedy budujesz relację sprzedażową). Szanuj swój czas, klienta, którego oczekujesz oraz tych jeszcze oczekujących na połączenie.

About the author

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Add Comment

Click here to post a comment

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.