Otwarcie rozmowy obsługowej powinno być czytelne dla klienta i jednoznaczne co do kierunku dalszych działań. Nie pozwól, aby musiał on się domyśleć co powinien zrobić lub jakie dane podać. Nie marnuj również czasu klienta na rozmowy o pogodzie (te czasami mają sens, ale częściej kiedy budujesz relację sprzedażową). Szanuj swój czas, klienta, którego oczekujesz oraz tych jeszcze oczekujących na połączenie.
Jak rozpocząć rozmowę obsługową?
28 marca 2017
1 Min Read

You may also like
Badania i raporty • Na słuchawkach • News
Ruszyło badanie Client Service Excellence 2020
4 miesiące temu
Maciej Buś
Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.
Add Comment