Na słuchawkach Tips & Tricks

Siedź prosto

Zadbaj o odpowiednie warunki przepływu powietrza i głosu w Twoim organizmie. Wyeliminuj wszelkie zgięcia i załamania układu oddechowego, które w swej konsekwencji utrudniają prawidłowe oddychanie i mówienie. Przyjmij odpowiednią pozycję na krześle, przy biurku tak aby zapewnić przepływ powietrza od przepony poprzez krtań aż do Twoich ust i uszu rozmówcy.

Praca konsultanta telefoniczna to kilka godzin spędzonych w pozycji siedzącej prze biurku, ze wzrokiem wpatrzonym w monitor komputera. Taka pozycja dla człowieka nie jest naturalna nic dziwnego, że u wielu osób dość szybko ujawniają się bóle pleców, oczu oraz zmęczenie. Jego przyczyną jest długotrwałe utrzymywanie pozycji siedzącej – nazbyt często nieprawidłowej:

  • Pochylona, a nawet leżąca pozycja na biurku
  • Obniżony do minimum (lub uszkodzony) fotel – głowa niewiele powyżej blatu biurka
  • Skręcona w bok pozycja siedząca

About the author

Avatar

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Add Comment

Click here to post a comment

Udostępnij to znajomym