Na słuchawkach Tips & Tricks

Słuchaj aktywnie

Dawaj rozmówcy subtelne aczkolwiek czytlene sygnały, potwierdzające, że jego komunikat do Ciebie dotarł. Aktywne słuchanie to sztuka uczestniczenia w rozmowie polegająca na angażowaniu się w komunikacji szanując role jakie w niej pełnimy (nadawca / odbiorca).

About the author

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Add Comment

Click here to post a comment

Udostępnij to znajomym