Wyjdź poza ograniczające Cię standardy działania i myślenia, przekonania i ograniczające ramy. Think out of the box. Zainteresuj się innymi branżami, zacznij studiować książki dotyczące tematyki (pozornie) innej, niż tą którą zajmujesz się zawodowo, doświadczaj nowych przeżyć. Spróbuj zrobić coś na przekór, pod prąd tego jak dotąd działałeś.
Think out of the box
9 marca 2017
1 Min Read

You may also like
HR • Komentarz ekspercki • Manager
Gospodarowanie potencjałem pracy w Contact Center – recenzja książki
7 listopada 2019
Maciej Buś
Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.
Add Comment