Tips & Tricks

Trener potrzebuje trenera

Trener jest rolą niezbędną w każdej organizacji. Ma on dbać o odpowiedni (wysoki) poziom kompetencji (czyli wiedzy, umiejętności oraz postaw) pracowników – konsultantów telefonicznych, ma dbać o ich motywację i chęć do pracy, ma szukać nowych rozwiązań i rozwijać istniejące. Trener jest jak autobus, który ma przewieźć pracowników do pracy. Bez odpowiedniego paliwa, daleko nie pojedzie.

Zadbaj o właściwe paliwo dla trenerów oraz managerów lub osób pełniące takie role. W strukturach call / contact center funkcja lub rola trenera jest bardzo często elementem ścieżki kariery, na którą wchodzą pracownicy o doskonałych wynikach. Wiedzą jak sprzedawać, jak obsługiwać, jak komunikować się z klientami. Są świetni w tym co robią. Posiadają niemal doskonały warsztat zawodowy co ma dać nadzieję, że przekaże go innym. Ale kompetencje w tym zakresie to treść, którą należy przekazać.

About the author

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Add Comment

Click here to post a comment

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.