Trener jest rolą niezbędną w każdej organizacji. Ma on dbać o odpowiedni (wysoki) poziom kompetencji (czyli wiedzy, umiejętności oraz postaw) pracowników – konsultantów telefonicznych, ma dbać o ich motywację i chęć do pracy, ma szukać nowych rozwiązań i rozwijać istniejące. Trener jest jak autobus, który ma przewieźć pracowników do pracy. Bez odpowiedniego paliwa, daleko nie pojedzie.
Zadbaj o właściwe paliwo dla trenerów oraz managerów lub osób pełniące takie role. W strukturach call / contact center funkcja lub rola trenera jest bardzo często elementem ścieżki kariery, na którą wchodzą pracownicy o doskonałych wynikach. Wiedzą jak sprzedawać, jak obsługiwać, jak komunikować się z klientami. Są świetni w tym co robią. Posiadają niemal doskonały warsztat zawodowy co ma dać nadzieję, że przekaże go innym. Ale kompetencje w tym zakresie to treść, którą należy przekazać.
Add Comment