Na słuchawkach Tips & Tricks

Udzielaj informacji zwrotnej

Twoi podwładni wykonują zlecone przez Ciebie działania i zadania. Zadbaj zarówno w swoim jak i ich interesie, żeby otrzymali potwierdzenie, że to co robią jest poprawne i zgodne z Twoimi oczekiwaniami. Nie każ im się domyślać, nie pozwalaj na powielanie błędów, zadbaj o efektywną komunikację ze swoimi pracownikami.

Informacja zwrotna to konstruktywna reakcja na działanie lub zachowanie twojego podwładnego lub współpracownika. To potwierdzenie poprawności czy nawet zadowolenia ze sposobu i efektów pracy lub korekta działania lub zachowania kiedy odbiegają one od Twoich zamierzeń, planów a nawet przekonań i wyznawanego przez Ciebie systemu wartości.

About the author

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Add Comment

Click here to post a comment

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.