Manager Tips & Tricks

Ustal reguły gry

Ustal reguły pracy w twojej strukturze. Zadbaj o jasne, transparentne i zrozumiałe dla wszystkich zasady funkcjonowania firmy i ludzi ją tworzących. Określ swoje oczekiwania względem swoich pracowników i współpracowników. Zaangażuj w budowę reguł cały swój zespół. Stwórz reguły gry, a nie sztywny, nudny regulamin.

Myśląc o regułach, które obowiązują czy też mają obowiązywać w danej strukturze czy społeczności pierwsze co większości osób przychodzi do głowy to „regulamin” – oficjalne, formalne określenie praw i obowiązków, co wolno, a co jest zakazane. Pracownik przychodząc do pracy jest zobowiązany do podpisania oświadczenia o zapoznaniu się z regulaminem pracy i zobowiązania do jego przestrzegania. Formalności stało się zadość, ale czy to daje Ci poczucie pewności, że Twoi pracownicy będą poruszać się w wytyczonych (najczęściej przez działa HR lub prawny) ramach ? Z praktyki wiem, że niezmiernie rzadko.

About the author

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Add Comment

Click here to post a comment

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.