Tips & Tricks

Wyjdź poza strefę komfortu

Prawdziwa zmiana na lepsze nie zachodzi tam gdzie jest miło i wygodnie. Opuść swoją strefę komfortu aby poznać nowe możliwości, nowych ludzi aby doświadczyć realnej potrzeby Twoich klientów i pracowników. Zacznij kwestionować status quo bo świat nie stoi w miejscu i kiedy obudzisz się na “tą” zmianę może być już za późno. Jako manager jesteś odpowiedzialny nie tylko za siebie ale przede wszystkim za biznes i swoich podwładnych.

Czy wiesz czego pragną klienci ? Być może przeczytałeś choć jeden z raportów lub wysłuchałeś licznych prezentacji podczas konferencji branżowych – “wiesz”, że jakie kanały kontaktu preferują, w jakim czasie należy odbierać połączenia itd. Ale czy naprawdę wiesz czego oczekują TWOI klienci – tych, których obsługują Twoi konsultanci? Czy poznałeś kiedykolwiek ich historie ? Czy może tylko analizowałeś raport kategorii spraw z którymi dzwonią? Wyjdź poza strefę komfortu i poznaj swoich klientów – wsłuchaj się w rozmowę, przeanalizuj procesy, które standardowo mają rozwiązać być może typowy problem. Tak – to wymaga odwagi – wstać z wygodnego fotela, wyjść z za bezpiecznego biurka i stawić czoło rzeczywistości.

About the author

Avatar

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Add Comment

Click here to post a comment

Udostępnij to znajomym