Tips & Tricks

Zaangażuj konsultantów

Otwórz się na głos, pomysłowość i energię Twoich pracowników. Powiedzenie mówi “co dwie głowy to nie jedna”, a ty masz ich naprawdę wiele. Zaangażuj konsultantów w realizację projektu – spraw, by to nie była dla nich tylko praca, ale miejsce samorealizacji i tworzenia trwałych wartości. Masz prawo oczekiwać od nich więcej, ale aby to osiągnąć daj im poczucie, że biorą udział w czymś ważnym, w czymś na kształt czego mają wpływ.

About the author

Avatar

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

1 Comment

Click here to post a comment

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.