Na Słuchawkach

Zadbaj o dobry start

Zbierz zespół i dobrze rozpocznijcie dzień pracy. Zadbaj o pozytywne i zdecydowane wejście w zadania i realizowane projekty. Znajdź czas na wspólną kawę ze swoim zespołem. Odpowiednie rozpoczęcie dnia pracy może zdecydować o efektywności i satysfakcji Twoich pracowników.

Efektywny zespół to taki, który jest świadomy celów jakie ma zrealizować, zaangażowany w zadania ale nade wszystko pozytywnie związany z miejscem, w którym pracuje. Typowy dzień pracy w call center, szczególnie na linii operacyjnej, wypełniony jest powtarzalnymi czynnościami, często związanymi z silnymi emocjami. Bez dobrego przygotowania do pracy bardzo łatwo zgubić właściwy cel pracy i pojawia się tzw. wypalenie zawodowe.

Przed rozpoczęciem każdego dnia pracy zorganizuj krótką odprawę, podczas której omów cele i zadania, podziel się najważniejszymi informacjami, porozmawiaj z zespołem o problemach i potrzebach, zmotywuj swoich pracowników do działania.

Zorganizuj Kick Starter

  • Skoncentruj uwagę członków zespołu na zdaniu.
  • Pomagasz im zbudować pozytywne emocje
  • Lepiej poznajesz swoich współpracowników, otwierasz się na informację płynącą od zespołu. Masz wgląd w to, co lubią robić i w czym są dobrzy.
  • Dowiesz się, jak lepiej rozpoznawać swoich ludzi. Dowiesz się, co jest dla nich ważne.
  • Dasz członkom zespołu okazję dowiedzieć się więcej o sobie nawzajem.
Avatar

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Dodaj komentarz

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.