Na słuchawkach Tips & Tricks

Zadbaj o … wygląd

To jak wyglądasz, jak jesteś ubrany wpływa na Twoje samopoczucie i podejście do pracy, którą wykonujesz. Zadbaj o to aby twój stój pasował do wykonywanych przez Ciebie obowiązków. Klient widzi Ciebie oczyma swojej wyobraźni bo ty swoim głosem malujesz obraz samego siebie. Czy chciałbyś być obsługiwany przez samego siebie ? Czy widząc się w lustrze czujesz, że jesteś w tej chwili we właściwym miejscu?

Cały artykuł dostępny na
Platformie Mentoringowej Obsługa Klienta PRO

Zbuduj obsługę klienta, którą pokochają Twoi klienci. Kompleksowy program systematyzujący wiedzę i rozwijający kompetencje w zakresie relacji marki z klientami. Baza wiedzy | Słownik pojęć | Kursy Online | Baza narzędzi | Forum wsparcia | Webinary

Avatar

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Dodaj komentarz

Kliknij aby dodać komentarz

Udostępnij to znajomym