Manager Tips & Tricks

Zaplanuj proces przyjmowania zgłoszeń i informacji z rynku

Twoi agenci / konsultanci telefoniczni są doskonałym uchem Twojej firmy. Ale czy to co wpada przez słuchawkę do uszu agentów dociera do wnętrza organizacji ? Doskonałość tego organu jest przez większość organizacji pomijana w procesie doskonalenia samej siebie. 

Zaplanuj proces przyjmowania i przetwarzania informacji płynących z rynku. Każda rozmowa to interakcja Twojej firmy z jej klientami czy też szerzej obejmując z rynkiem. Jest ona nieprzeciętną szansą na pozyskanie unikalnej wiedzy o opiniach, zastrzeżeniach odnośnie świadczonej usługi czy dostarczanego produktu, sugestii jak można usprawnić czy polepszyć produkty firmy. Twoi klienci dostarczają podczas kontaktu bardzo wiele informacji, które mogą pomóc Twojej organizacji… jeżeli zostanie usłyszana, zarejestrowana i następnie zrozumiana.

Zaprogramuj swoją strukturę contact center na odbiór.

  • Nastaw swoich pracowników na wychwytywanie informacji – to od nich wszystko się zaczyna
  • Zaplanuj proces rejestracji pozyskanej informacji i jej dostarczenia do wnętrza organizacji
  • Stwórz proste narzędzie do rejestracji zgłoszeń z rynku, w  którym Twoi pracownicy będą zapisywać istotne informacje
  • Zaplanuj osobę lub zespół odpowiedzialny za analizę informacji
  • Analizuj wewnątrz organizacji pozyskane informacje, inicjuj usprawnienia
  • Informuj zwrotnie swoich pracowników (a także klientów) o tym jak wykorzystałeś informacje pozyskane (i przekazane) przez nich.
Avatar

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Dodaj komentarz

Kliknij aby dodać komentarz

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.