Ci, którzy nie mają planu najczęściej mówią, że to co ich spotyka jest wynikiem przypadku. Zaprojektuj swoją podróż po świecie obsługi klienta. Zdobywaj kolejne doświadczenia aby móc być na tyle dobrym w tym co robisz by w odpowiednim momencie podjąć się wyzwania, z które dzisiaj może być Twoim celem. A wtedy prawdopodobnie okaże się kolejnym kamieniem milowym w podróży.
Zaplanuj swoją karierę w obsłudze klienta
1 Min Read

You may also like
Badania i raporty • Na słuchawkach • News
Ruszyło badanie Client Service Excellence 2020
3 grudnia 2020
Maciej Buś
Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.
Add Comment