Na słuchawkach Tips & Tricks

Zaplanuj swoją karierę w obsłudze klienta

Ci, którzy nie mają planu najczęściej mówią, że to co ich spotyka jest wynikiem przypadku. Zaprojektuj swoją podróż po świecie obsługi klienta. Zdobywaj kolejne doświadczenia aby móc być na tyle dobrym w tym co robisz by w odpowiednim momencie podjąć się wyzwania, z które dzisiaj może być Twoim celem. A wtedy prawdopodobnie okaże się kolejnym kamieniem milowym w podróży.

About the author

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Add Comment

Click here to post a comment

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.