Manager Tips & Tricks

Zaplanuj temat miesiąca

W każdym miesiącu określ temat, hasło, które będzie wątkiem wiodącym i kierunkiem rozwoju dla całego Twojego zespołu. Koncentracja na wybranej i jasno określonej umiejętności jest dużo skuteczniejszą strategią niż wplecenie jej pomiędzy dziesiątki innych w tradycyjnym procesie szkoleniowym. Przy okazji może ona stanowić wspaniałą okazję do zabawy formą.

About the author

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Add Comment

Click here to post a comment

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.