Manager Tips & Tricks

Zarządzaj zmianą

Kiedy wprowadzasz w swojej firmie innowacje, nowe zasady organizacji pracy, modyfikujesz procesy i procedury zadbaj o ich wdrożenie w organizację i ludzi, którzy ją tworzą. Nawet najlepsza zmiana na lepsze powoduje wyrwanie pracowników (i klientów) z dobrze znanego i „bezpiecznego” (w ich odczuciu) środowiska, a to częściej jest odbierane negatywnie niż pozytywnie. Dlatego zarządzaj zmianą.

About the author

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Add Comment

Click here to post a comment

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.