Manager Tips & Tricks

Zaskocz klienta

Zaskocz klienta – dostarcz mu wartość, której się nie spodziewał. Zrób to wprost z serca, a nie z wyrachowania. Wyjdź poza sztywne ramy zakresu obowiązków i firmowych procedur. Otwórz swoją organizację na głos klienta – który nie zawsze płynie w Twoim kierunku. Często mówi o Tobie. Doceń małe gesty, drobne przysługi wykonywane przez Twoich pracowników.

Chyba każdy z nas lubi być pozytywnie zaskakiwany. Otrzymanie bonusów przy zakupie, niższa cena przy kasie, czyjś uśmiech, przysługa, niespodziewany prezent to wszystko potrafi zapewne wywołać uśmiech na Twojej twarzy. Zapamiętasz to zdarzenie i będziesz opowiadał innym. W tak prosty sposób działa efekt zaskoczenia – zwany efektem WOW. Pozytywne doświadczenie bezpośrednio połączone z sytuacją, w której nie spodziewaliśmy się danej reakcji działa na Waszą relację jak paliwo wzbogacone uranem – potrafi wznieść ją na niewyobrażalny poziom.

About the author

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Add Comment

Click here to post a comment

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.