Na słuchawkach Tips & Tricks

Zbuduj poczucie bezpieczeństwa w rozmowie

Klient chce w relacji z firmą i w bezpośredniej rozmowie z Tobą czuć się pewnie i bezpiecznie. Oczekuje, że dołożycie należytej staranności, uwagi i zaangażowania by informacje, które przekazuje podczas kontaktów (zarówno tych osobistych jak i zdalnych) pozostały poufne i zabezpieczone przed niepowołanymi oczami. Ale bezpieczeństwo to również poczucie komfortu co do własnych słabości i niewiedzy w kontakcie z (mimo wszystko) obcym człowiekiem.

W relacji z tymi, którzy mają nam pomagać, którzy zostali powołani do tego by wspierać nas wtedy kiedy to jest potrzebne chcemy czuć się pewnie i jednoznacznie. Wchodząc zatem w rolę “doradcy klienta”, “konsultanta”, “specjalisty ds. Budowania relacji” czy jak inaczej nazywa się w Twojej firmie stanowisko, na którym pracujesz przyjmij zbroję superbohatera, którego naczelnym celem działania jest niesienie pomocy.

Cały artykuł dostępny na
Platformie Mentoringowej Obsługa Klienta PRO

Zbuduj obsługę klienta, którą pokochają Twoi klienci. Kompleksowy program systematyzujący wiedzę i rozwijający kompetencje w zakresie relacji marki z klientami. Baza wiedzy | Słownik pojęć | Kursy Online | Baza narzędzi | Forum wsparcia | Webinary

Avatar

Maciej Buś

Prezes Fundacji Forum Call Center
Ekspert rynku customer contact center, klientomaniak, niepoprawny idealista. Przy okazji manager, konsultant i trener biznesowy. Nieustannie gromadzi, analizuje i dzieli się wiedzą oraz informacją na temat efektywnego zarządzania procesami obsługi klienta. Inicjator wielu ważnych projektów branżowych. Serce Fundacji Forum Call Center - organizacji wspierającej rozwój branży customer contact center i promocji Polski na arenie międzynarodowej. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi podcast „Klientomania”. Za swoją działalność na rzecz rozwoju europejskiej branży customer contact center w 2015 roku wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Dodaj komentarz

Kliknij aby dodać komentarz

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.