Trendy

mBank w najnowszej kampanii wykorzystuje technologię rozpoznawania twarzy

6 listopada ruszyła kolejna odsłona kampanii mBanku skierowanej do młodych. Po raz kolejny bank sięga po niestandardowe rozwiązania. Wspólnie z Natalią Nykiel wyprodukował interaktywny teledysk, który staje się tym ciekawszy, im więcej osób siedzi przed monitorem. Sprawdziliśmy działa – im więcej osób przed monitorem tym bardziej rozbudowany jest teledysk.

Klip Wideo mBanku powstał z wykorzystaniem technologii rozpoznawania twarzy. Pozwala ona na zliczanie osób obecnych przed monitorem. Dzięki czemu sam teledysk zmienia się w zależności od tego, ilu internautów w danym momencie go ogląda. Im ich więcej, tym bardziej rozbudowane i różnorodne są: scenografia, kostiumy, choreografia i jak i pozostałe elementy znajdujące się w kadrze.

Teledysk Natalii Nykiel, która jest jedną z najciekawszych polskich wokalistek młodego pokolenia, został skonstruowany tak, by oddawał zasady programu polecania w mBanku. Powstały cztery wersje klipu wykorzystujące tzw. technikę motion control czyli powtarzalnych ruchów kamery, pozwalających na stworzenie czterech światów teledysku i płynne przejścia między każdym z nich. Dodatkowo bank sięgnął po technologię, pozwalającą zliczyć, ile osób w danym momencie siedzi przed monitorem.

– Dzięki temu w czasie rzeczywistym możemy dostosować teledysk do liczby jego widzów. Gdy przed ekranem pojawia się druga osoba, klip z czarno-białego zmienia się na kolorowy. Im oglądających jest więcej, tym więcej w klipie mogą zobaczyć. W skrócie: widzowie zyskują, jeśli robią coś wspólnie ze znajomymi. I tak też działa polecanie w mBanku – klient zyskuje więcej, jeśli zachęca znajomych do korzystania z oferty

– mówi Rafał Jakubowski, dyrektor departamentu marketingu bankowości detalicznej.

Przez pierwszych sześć tygodni teledysk będzie można obejrzeć tylko na specjalnej stronie banku: www.mBank.pl/nykiel. Dopiero później, jako jeden klip łączący wszystkie cztery światy, trafi do sieci.

Klip przygotowała Grey Group Poland. Komunikację online prowadzi dom mediowy Mindshare Polska.

About the author

Redakcja Na Słuchawkach

Na Słuchawkach to projekt realizowany przez Fundację Forum Call Center. Tworzymy miejsce, w którym każdy znajdzie odpowiedzi na pytania dotyczące tzw. pracy na słuchawce czyli szeroko pojętej obsłudze klienta opartej na zdalnych kanałach komunikacji.

Add Comment

Click here to post a comment

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.