Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ma zaszczyt ogłosić listę finalistów konkursu Złota Słuchawka 2020 i Nagród Najlepszy PraCCodawca, Technologia doskonaląca działalność Contact Center, CC w marketingu zintegrowanym.
Kategoria Doskonała komunikacja z klientami:
- Projekt Strefa Silver Innogy zrealizowany przez Innogy Polska
- Projekt Crisis Team zrealizowany przez Bank Millennium S.A.
- Projekt Obsługa klientów po ogłoszeniu przez Biuro Podróży Neckermann niewypłacalności zrealizowany przez AWP P&C
Kategoria Wewnętrzne doskonalenie organizacji CC:
- Projekt 3xM(ille) Millelokalna Grupa Rozwojowa. Przestrzeń osobistości w pracy, po pracy! zrealizowany przez Bank Millennium S.A.
- Projekt #ŚNIADANIE MISTRZÓW zrealizowany przez Bank Millennium S.A.
- Projekt Przywództwo oparte na partycypacji i współpracy zrealizowany przez Simio Polska Sp. z o.o.
Kategoria Razem – projekty z wykorzystaniem outsourcing CC:
- Projekt Telefoniczna informacja pacjenta Narodowego Funduszu Zdrowia zrealizowany przez CCIG Group Sp. z o.o.
- Projekt Projekt ECE “eTOR – electronic TURNOVER Reporting” zrealizowany przez Voice Contact Center Sp. z o.o.
Kategoria Najlepszy Team Leader Contact Center:
- Ireneusz Furmański, Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
- Mateusz Walczak, Orange Polska S.A.
- Jerzy Szajnar, Orange Polska S.A.
Kategoria Najlepszy Zespół konsultantów Contact Center:
- Zespół Nowoczesnych Kanałów Komunikacji, Pekao Direct Sp. z o.o.
- Zespół Statusu Szkody i Świadczenia; Centrum Zdalnej Obsługi Klienta PZU, Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna (PZU SA)
- “Jestem z papieru” – zespół telesprzedaży publikacji papierowych, Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Kategoria Najlepszy Zespół wspierający Contact Center:
- Zespół procesowy Contact Center, Bank Millennium S.A.
- Zespół szkoleń i rozwoju II; Alior Bank S.A.
- Departament Zarządzania Doświadczeniem Pracowników, Pekao Direct Sp. z o.o.
Nominacje do finału Nagrody Specjalnej Najlepszy PraCCodawca:
- Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności S.A.
- Pekao Direct Sp. z o.o.
Nominacje do finału Nagrody Specjalnej Technologia doskonaląca działalność Contact Center:
- Max – IVR i droga do Doradców – organizacja pracy Call Center, Orange Polska S.A.
- Talkie.ai, Pragmatists Sp.zoo Sp.k
Nominacje do finału Nagrody Specjalnej CC w marketingu zintegrowanym:
- Biuro obsługi klienta VOLVO, Voice Contact Center Sp. z o.o.
GRATULUJEMY!
Dodaj komentarz