News Wydarzenia

Nominowani do finału konkursu Złota Słuchawka 2020

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ma zaszczyt ogłosić listę finalistów konkursu Złota Słuchawka 2020 i Nagród Najlepszy PraCCodawca, Technologia doskonaląca działalność Contact Center, CC w marketingu zintegrowanym.

Kategoria Doskonała komunikacja z klientami:

  1. Projekt Strefa Silver Innogy zrealizowany przez Innogy Polska
  2. Projekt Crisis Team​ zrealizowany przez Bank Millennium S.A.
  3. Projekt Obsługa klientów po ogłoszeniu przez Biuro Podróży Neckermann niewypłacalności zrealizowany przez AWP P&C

 

Kategoria Wewnętrzne doskonalenie organizacji CC:

  1. Projekt 3xM(ille) Millelokalna Grupa Rozwojowa. Przestrzeń osobistości w pracy, po pracy!​ zrealizowany przez Bank Millennium S.A.
  2. Projekt #ŚNIADANIE MISTRZÓW zrealizowany przez Bank Millennium S.A.
  3. Projekt Przywództwo oparte na partycypacji i współpracy zrealizowany przez Simio Polska Sp. z o.o.

 

Kategoria Razem – projekty z wykorzystaniem outsourcing CC:

  1. Projekt Telefoniczna informacja pacjenta Narodowego Funduszu Zdrowia​ zrealizowany przez CCIG Group Sp. z o.o.
  2. Projekt Projekt ECE “eTOR – electronic TURNOVER Reporting”​ zrealizowany przez Voice Contact Center Sp. z o.o.

 

Kategoria Najlepszy Team Leader Contact Center:

  1. Ireneusz Furmański, Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
  2. Mateusz Walczak, Orange Polska S.A.
  3. Jerzy Szajnar, Orange Polska S.A.

 

Kategoria Najlepszy Zespół konsultantów Contact Center:

  1. Zespół Nowoczesnych Kanałów Komunikacji, Pekao Direct Sp. z o.o.​
  2. Zespół Statusu Szkody i Świadczenia; Centrum Zdalnej Obsługi Klienta PZU, Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna (PZU SA)​
  3. “Jestem z papieru” – zespół telesprzedaży publikacji papierowych, Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.

 

Kategoria Najlepszy Zespół wspierający Contact Center:

  1. Zespół procesowy Contact Center​, Bank Millennium S.A.
  2. Zespół szkoleń i rozwoju II​; Alior Bank S.A.
  3. Departament Zarządzania Doświadczeniem Pracowników​, Pekao Direct Sp. z o.o.

 

Nominacje do finału Nagrody Specjalnej Najlepszy PraCCodawca:

  1. Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności S.A.
  2. Pekao Direct Sp. z o.o.

 

Nominacje do finału Nagrody Specjalnej Technologia doskonaląca działalność Contact Center:

  1. Max – IVR i droga do Doradców – organizacja pracy Call Center, Orange Polska S.A.
  2. Talkie.ai, Pragmatists Sp.zoo Sp.k

 

Nominacje do finału Nagrody Specjalnej CC w marketingu zintegrowanym:

  1. Biuro obsługi klienta VOLVO, Voice Contact Center Sp. z o.o.

 

GRATULUJEMY!

Redakcja Na Słuchawkach

Redakcja Na Słuchawkach

Na Słuchawkach to projekt realizowany przez Fundację Forum Call Center. Tworzymy miejsce, w którym każdy znajdzie odpowiedzi na pytania dotyczące tzw. pracy na słuchawce czyli szeroko pojętej obsłudze klienta opartej na zdalnych kanałach komunikacji.

Dodaj komentarz

Kliknij aby dodać komentarz

Akademia Customer Service

 

PLIKI COOKIES:

Stosujemy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.